Algemene Voorwaarden

Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die wij, Persoonlijk op pad (met KvK-nummer: xxxxx), met u sluiten. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet met ons contact te zoeken via info@persoonlijkoppad.nl.

Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. U stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.

Artikel 1 – Diensten

Beschrijf hier de soort diensten en waar deze verstrekt worden.

Artikel 2 – Betalingen

De prijzen van onze diensten staan in onze website aangegeven. U kunt hier echter geen rechten aan ontlenen.

Artikel 3 – Activiteiten

We doen ons best de dienst op het aangegeven moment te verlenen, maar behouden ons het recht om de dienst zonder opgaaf van reden te annuleren. Betalingen worden teruggestort.

Artikel 4 – Annulering

Schrijf hier de annuleringsvoorwaarden.

Artikel 5 – Aansprakelijkheid

Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van onze diensten. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Uw recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van de bestelde en betaalde dienst.

Artikel 6 – Intellectuele eigendomsrechten

Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Uw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.

Artikel 7 – Klachtenregeling

Als u een klacht heeft over de uitvoering van de overeenkomst horen wij dat graag. Stuur uw klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar info@persoonlijkoppad.nl en wij zullen uw klacht zo snel mogelijk afhandelen. Dit zal uiterlijk binnen vijf werkdagen zijn nadat wij uw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvangt u binnen 3 werkdagen een bevestiging van uw klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

Artikel 8 – Geschillenregeling

Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met u sluiten is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de Rechtbank Noord-Nederland bevoegd.